Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

Det är där.....

Av Yessica - 4 februari 2013 18:14

Många religösa skulle kalla det djävulen, som intar en männsklig form....


Det är något med mig, som jag själv inte förstår, något som växer och växer som jag bara vill bli av med. Det är som att det är en del av mig, den jag är. Är jag dömd att vara såhär, någon jag själv hatar, någon som andra inte gillar. Men iofs, det verkar inte spela någon roll om jag är den jag är eller om jag är den som passar andra, det är tydigen ALLTID något fel på mig.

Har jag valt detta själv, ja i längden har jag det, jag säger att jag får skylla mig själv och deal with it...Det gör jag, helt själv, och klarar mig bra...............


"Är det bra med dig då Yessica?"...Jo det är bra

"Det är som mamma säger, du kommer hit när du inte har pengar och håller dig borta när du har pengar"

"Mamma säger att hon vet att du mår dåligt och vet inte vad hon ska göra för att hjälpa dig"

"Vi bryr oss allihopa, men du är ju en svår person att förstå sig på"....

"går det bra med ekonomin och studierna?"

"Dom bryr sig men............."




Man har ju dem som inte bryr sig förrän det är för sent...
NEJ ni vet inte, NI VET INTE


Jag orkar intem ed era jävla "vi förstår dig, det är jobbigt"..............FUCK.......:FUCKING......YOU..........




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yessica - 26 februari 2013 19:52

Jag har lämnat mitt öde i flera okända människors händer, vad får man för hjälp, en jädra massa mediciner, terapi...Men ibland känns det som att jag inte har något val, ibland känns det som att det inte är någon mening med det men jag gör som dom säg...

Av Yessica - 4 februari 2013 19:13

Det bara va....det bara var en eftermiddag med Juli, där jag gjorde vad jag känner för, men på ett sätt som hn förstår och gillar. Konst, harmoni, barnslighet.....och hon gillade mig, sa förlåt om hon gjorde fel, hon förstod när jag sa ifrån....Jag h...

Av Yessica - 4 februari 2013 18:14

Många religösa skulle kalla det djävulen, som intar en männsklig form....   Det är något med mig, som jag själv inte förstår, något som växer och växer som jag bara vill bli av med. Det är som att det är en del av mig, den jag är. Är jag dömd att...

Av Yessica - 22 januari 2013 21:53

- Jag tål inte starkt ljus, det är alltid dämpat ljus hemma hos mig. Det gör mig obekväm att vara i lyse där man ser hela mig och jag får huvudvärk. - Jag känner mig illa till mods när jag går ensam bland en grupp med människor. Men jag är översoci...

Av Yessica - 13 januari 2013 21:37

Vart tar ni vägen, när ni vet....Ingenting, varför hände det? varför gjorde/sa jag så?....Hur i helvete blev det såhär illa.... Vart är tillflyktsstället, som borde vara säker, varm, hemma......Inte så främmande, det inre man har som borde kännas s...

Ovido - Quiz & Flashcards