Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Fram och tillbaka.....

Av Yessica - 25 november 2012 11:36

Fick ett mail som gav lite ljus denna tråkiga söndag, vågar dock inte hoppas så mycket längre efter ett X antal misslyckade försök...


Jag försöker planera in så mycket som möjligt under december för att inte tänka på tråkigheter. Bl a skall jag den 8:onde göra håruppsättning på lollo samt sminkning för hon skall på julfest. Det gjorde jag förra året också och det var jätte kul. Skall även ordna hennes födelsedagsfest med bak, mat och lekar den 28:onde, Men det är en överraskning för alla gäster :D...Skall bli skitkul, hon fyller ju "Snart blir jag kärring" HAHA


Ja, det är den människan som ger mig lite ljus i mörkret, hon förtjänar något spektakulärt (längtar till hennes möhippa om hennes stolpskott till man kan fria).....


Mer har jag inte planerat, lite svårt när jag inte vet om jag har boende eller ej, Julafton är inte speciellt planerat då det inte är det bästa jag vet...Varje jul i 5 års tid har jag bara blivit nere, förlorade det bästa som existerat då...Den känslan kommer jag aldrig komma över <3 Jag älskar dig

 

Det går upp och ner, varken glad eller ledsen, bara ÄR i väntan på bra nyheter som varar...

 

In case I dont see ya, good morning, good day and good night.....




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yessica - 26 februari 2013 19:52

Jag har lämnat mitt öde i flera okända människors händer, vad får man för hjälp, en jädra massa mediciner, terapi...Men ibland känns det som att jag inte har något val, ibland känns det som att det inte är någon mening med det men jag gör som dom säg...

Av Yessica - 4 februari 2013 19:13

Det bara va....det bara var en eftermiddag med Juli, där jag gjorde vad jag känner för, men på ett sätt som hn förstår och gillar. Konst, harmoni, barnslighet.....och hon gillade mig, sa förlåt om hon gjorde fel, hon förstod när jag sa ifrån....Jag h...

Av Yessica - 4 februari 2013 18:14

Många religösa skulle kalla det djävulen, som intar en männsklig form....   Det är något med mig, som jag själv inte förstår, något som växer och växer som jag bara vill bli av med. Det är som att det är en del av mig, den jag är. Är jag dömd att...

Av Yessica - 4 februari 2013 18:14

Många religösa skulle kalla det djävulen, som intar en männsklig form....   Det är något med mig, som jag själv inte förstår, något som växer och växer som jag bara vill bli av med. Det är som att det är en del av mig, den jag är. Är jag dömd att...

Av Yessica - 22 januari 2013 21:53

- Jag tål inte starkt ljus, det är alltid dämpat ljus hemma hos mig. Det gör mig obekväm att vara i lyse där man ser hela mig och jag får huvudvärk. - Jag känner mig illa till mods när jag går ensam bland en grupp med människor. Men jag är översoci...

Ovido - Quiz & Flashcards