Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Ibland så...

Av Yessica - 25 november 2012 20:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Yessica - 26 februari 2013 19:52

Jag har lämnat mitt öde i flera okända människors händer, vad får man för hjälp, en jädra massa mediciner, terapi...Men ibland känns det som att jag inte har något val, ibland känns det som att det inte är någon mening med det men jag gör som dom säg...

Av Yessica - 4 februari 2013 19:13

Det bara va....det bara var en eftermiddag med Juli, där jag gjorde vad jag känner för, men på ett sätt som hn förstår och gillar. Konst, harmoni, barnslighet.....och hon gillade mig, sa förlåt om hon gjorde fel, hon förstod när jag sa ifrån....Jag h...

Av Yessica - 4 februari 2013 18:14

Många religösa skulle kalla det djävulen, som intar en männsklig form....   Det är något med mig, som jag själv inte förstår, något som växer och växer som jag bara vill bli av med. Det är som att det är en del av mig, den jag är. Är jag dömd att...

Av Yessica - 4 februari 2013 18:14

Många religösa skulle kalla det djävulen, som intar en männsklig form....   Det är något med mig, som jag själv inte förstår, något som växer och växer som jag bara vill bli av med. Det är som att det är en del av mig, den jag är. Är jag dömd att...

Av Yessica - 22 januari 2013 21:53

- Jag tål inte starkt ljus, det är alltid dämpat ljus hemma hos mig. Det gör mig obekväm att vara i lyse där man ser hela mig och jag får huvudvärk. - Jag känner mig illa till mods när jag går ensam bland en grupp med människor. Men jag är översoci...

Ovido - Quiz & Flashcards