Direktlänk till inlägg 26 november 2012

Vad tänker jag just nu...

Av Yessica - 26 november 2012 18:50

Ja, det et jag inte...På något sätt för första gången på länge har jag ett slags  lugn i kroppen som får mig att bara....vara...Jag känner varken ilska eller sorg, glädje eller lycka...Jag bara är...


Såklart beror det på att jag tidigare i dag varit och kollat på en lägenhet jag kan få ha (Hur länge jag vill). Och som skulle passa mig perfekt. Trots att varenda jäkel skulle bli förvånad om jag inte fick den så kan jag öndå inte ta ut lyckan i förtid, fast jag vill. Den skulle passa mig som handen i handsken, eget litet rum till min dotter och ett litet till mig och ett kök o vardagsrum som SITTER IHOP (som jag alltid velat)...Men som alal säger så har jag ju haft en jädra otur de senaste 6 månaderna med ALLT, de som säger de vet inte preciiiiis allt men otur har jag verkligen haft...(På lotto också=)


Det vänder ju någon gång och denna gång tror jag blir då det blir ljusare...Men i samma stund, så är jag ju van vid att det skiter sig så är beedd ändå, men jag har ju ett inre jag som sitter och ber på sina bara knän att "FAN, jag är ateist men GUD HJÄLP MIG)...Så är det


Men ni vet...Jag kämpar ju för ett boende men när jag väl har det, vad ska jag gnälla över å?..Förmodligen kommer jag gnälla öve jobb, systemet i sverige, hur idiotiska alla är, ELLER att jag inte får den där datorn, mobilen, soffan, eller något annat dumt i Julklapp......Är det inte å det funkar...?! Vi alla gnäller...JA, bokstavligt talat GNÄLLER över att vi inte får något vi VERKLIGEN behöver, alltså VI TAR SAKER FÖRGIVET men när vi inte har det så är det ett jävla gnäll....You know what I mean?


Jag har lärt mig i alla fall och sen när jag väl satt där i den sitsen s mådde jag SKIT, och jag ångrade så in i helskotta att jag någonsin tagit saker förgivet...NU tar jag INGENTING förgivet, varken vänner, familj, EX, boende, jobb osv osv osv...Det tar mig inte l'ngre f;r det men mitt inre m[r bra....



EN sak till.....


Jag 'r ung, men jag 'r fasen s[ smartare 'n ni tror...Har ett v'ligt fult ordf;rr[d men det kommer 'ndras


EN SAK TILL. mina [ ' och ; funkar inte (a,a och o) det forsvann nyss sa maste starta om datorn



See you




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yessica - 26 februari 2013 19:52

Jag har lämnat mitt öde i flera okända människors händer, vad får man för hjälp, en jädra massa mediciner, terapi...Men ibland känns det som att jag inte har något val, ibland känns det som att det inte är någon mening med det men jag gör som dom säg...

Av Yessica - 4 februari 2013 19:13

Det bara va....det bara var en eftermiddag med Juli, där jag gjorde vad jag känner för, men på ett sätt som hn förstår och gillar. Konst, harmoni, barnslighet.....och hon gillade mig, sa förlåt om hon gjorde fel, hon förstod när jag sa ifrån....Jag h...

Av Yessica - 4 februari 2013 18:14

Många religösa skulle kalla det djävulen, som intar en männsklig form....   Det är något med mig, som jag själv inte förstår, något som växer och växer som jag bara vill bli av med. Det är som att det är en del av mig, den jag är. Är jag dömd att...

Av Yessica - 4 februari 2013 18:14

Många religösa skulle kalla det djävulen, som intar en männsklig form....   Det är något med mig, som jag själv inte förstår, något som växer och växer som jag bara vill bli av med. Det är som att det är en del av mig, den jag är. Är jag dömd att...

Av Yessica - 22 januari 2013 21:53

- Jag tål inte starkt ljus, det är alltid dämpat ljus hemma hos mig. Det gör mig obekväm att vara i lyse där man ser hela mig och jag får huvudvärk. - Jag känner mig illa till mods när jag går ensam bland en grupp med människor. Men jag är översoci...

Ovido - Quiz & Flashcards